sâmbătă, 30 mai 2009

Week-end treats...

Se pare că pasiunea pentru "bucătăreală" nu m-a părăsit...Nu încă, cel puţin. Aşa că azi a fost o nouă zi de cumpăraturi şi de gătit. Pentru prânz a fost vorba de o cirbiţă de legume şi de mazăre (sort of, deşi mai degrabă ar trebui să îi spun ghiveci pentru că a avut şi morocovi, cartofi noi, fasole verde, ceapă etc. pe lângă mazăre) cu chifteluţe (carne tocată de mânzat, ceva mai fancy, dar ţinând cont cât costă nu se va mai repeta prea curând:( ), asezonată din plin cu o salată de roşii, ceapa verde şi salată verde.

Mâncarea de mazăre/ghiveci de legume şi chifteluţele

Pe seară m-a "lovit" iar cheful de gătit, aşa că am mai produs o plăcintă cu carne şi ciuperci (yummyyyyyyyyyy!!!!) şi clătite cu dulceaţă de căpşuni şi cremă de ciocolată. Şi pentru că sunt rea pun şi poze:


N-a fost lene, dar mi-a fost frică să mă încument aşa din prima să fac eu foaia de plăcintă, aşa că am apelat la ce am găsit mai la îndemână în supermarketul de lângă casă. Aaa, şi dacă era să fac foaia chiar îmi trebuia un mestecău din ala sau sucitor sau făcăleţ sau cum s-o mai numi şi spre ruşinea mea încă nu posed unul (adică ar fi fost unul, dar în fosta mea casă şi nu prea am avut timp azi să mă duc sa-l caut), dar probabil că o vizită în Obor cât de curând pe la cei care vând produse din lemn şi o să am unul nou-nouţ, gata de experienţe gastronomice.

"Mermeleala" compusă din ciuperci, ceapă uscată, carne şi ceapă verde, după ce a fost a stat un pic pe foc la călit.

Tot "mermeleala", care după ce a fost scoasă de la călit a fost lăsată să se răcească şi i s-au adăugat un ou, o legătură zdravănă de mărar tocat şi o ploaie de condimente (boia dulce, piper, condimente speciale pentru carne tocată, sare)

Plăcinta, uşor unsă cu ulei, înainte de a merge la cuptor unde a stat cam o oră la foc mic

Proaspăt ieşită din cuptor

Produsul final, destul de ciufulit şi nu foarte aspectos...dar atât de gustos!!!

O felie de plăcintă - secţiune

And now...on to the sweet part: pancakes





Şi cum azi mi-am petrecut mare parte din zi în bucătărie, ziua de mâine va fi alocată curăţeniei, răsfăţului şi mărgelitului. Sounds fun, isn't it?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu