marți, 19 mai 2009

Happy birthday to...me, me, me!

Nu ştiu care ar fi noutatea zilei (a zilei de ieri mai exact), că am împlinit un număr de ani sau că mi-am luat în sfârşit aparatul foto (bine, corect ar fi să spun o parte din aparat mi l-am luat o parte l-am primit cadou)?

Una peste alta a fost cea mai frumoasă zi a acestui an...

Mai ales că şi checul mi-a ieşit superb, checurile mai precis (ciocolată şi alune, dacă vă întrebaţi cu ce sunt checurile). Şi cum pic de oboseală o să postez doar câteva poze cu minunăţia de chec, poze făcute cu minunăţia de aparat şi fug la somn.

Procesul de creaţie:




Şi produsul (produsele) final/e:





Sper ca v-am facut pofta şi dacă promiteţi să fiţi cuminţi, mâine postez şi reţeta, că mă gândesc să fiu mai bună şi să mai scriu din când în când şi cum am făcut câte ceva, nu doar să vă chinui cu poze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu