sâmbătă, 23 mai 2009

Sâmbătă la foc automat

Sâmbătă, căldură de peste 30 de grade, zi de muncă (de acasă, ce-i drept) şi zi de gătit în acelaşi timp. Şi iată cam ce a ieşit din bucătăria mea în timp ce eu citeam şi postam ştiri, editam poze şi vorbeam cu un corespondent al publicaţiei.

Şi ar mai fi ceva. Supa de legume pe care n-am pozat-o. :P



Fasole bătută before şi after "glazură" de ceapă prajită (ştiu, deloc sănătos, dar atât de gustos)



Mâncărica de fasole cu ceva castraveţi muraţi


Cele două "minunăţii" din fasole uscată

Şi pentru final ceea ce tinde să devină "specialitatea casei": CHEC în două culori (şi promit să nu îl mai fac prea curând :P, nu de alta dar trebuie să mai încercăm şi altceva) - de data asta a ieşit perfect:






Încă nu m-am deprins să folosesc aparatul de fotografiat la măreţele lui performanţe, după cum se poate vedea (unele poze eu ieşit cam întunecate), dar ultima spune tot (în sfârşit mi-am adus aminte după mai multe încercări să setez funcţia macro. Nu aruncaţi cu ouă, sunt şi eu la început şi încă mă mai împrietenesc cu jucăria).

Acestea fiind zise, week-end plăcut în continuare şi la viitoarele postări promit să revin cu bijuterii. Închidem deocamdată "atelierul" de prăjituri şi alte "bucătăreli".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu