joi, 18 iunie 2009

Bucătărie, lacrimi şi fursecuri

Suna a titlu de telenovelă, nu?
Well, poate, numai că e adevărat. Nu am cum să vă demonstrez că e adevărat, deci trebuie să mă credeţi pe cuvânt că dialogul următor chiar a avut loc pe mess, ieri noapte, cu o bună prietenă (nu dau nume, perosoană publică, la fel ca subsemnata=)))))))))):

Maria: fata...mi-au dat lacrimile
Me: de ce???
Maria: pai...ma uitam pe blogul tau
Maria: mai scriam aici, mai frunzaream acolo
Maria: am ajuns la dulceata de capsuni (nu-mi place sa zic capsune)
Me: ce am facut??
Maria: am vazut si ca ai dat pe aragaz
Me: daaaaaa
Maria: dar nu de asta mi-au dat lacrimile
Me: dar?
Maria: ci pentru ca...am vazut cat de buna, de dulce, de feminina, de meticuloasa esti...mi te-am imaginat
Maria: si...stii...imi doresc tare mult pentru tine
Maria: sincer
Me: eeee
Maria: nu cred ca ti-ai imaginat vreodata ca cineva va plange la etichetele tale de la borcanele de dulceata
Me: :))
Me: nu
Maria: exact ala a fost declick-ul

Bunnn, m-am lădaut destul. Poate pentru mulţi dintre voi nu are nicio logică, dar pentru mine contează foarte mult. Aşa că, dragă Maria, ştiu ca ţi-am făcut pofta aseară când ţi-am zis de fursecurile mele de la cuptor şi ştiu că eşti departe, dar măcar aşa prin poză să ajungă un pic şi la tine. Oricum, promit să ne vedem într-o zi si să îţi aduc câteva. Şi un borcan cu dulceaţă lacrimogenă :P


A cup of cookies or a plate of cookies?


A cup will be just fine, thank you


Secţiune de fursec









Cookies guardian

Un comentariu: